Onsdag.

Idag gick jag upp 10.20. Heja mig! Det blev bara 50 minuters snooz.
Gick upp, startade datorn, öppnade till uterummet, slog på teven och gjorde två mackor med äggvitor på.
Jag gjorde en upptäckt! Det finns absolut ingenting kul på teve så tidigt på dagen! Då får man se på film istället. Kejsarens nya stil! Den är så bra..

När jag hade ätit färdigt klädde jag på mig, letade efter plånkan och körde iväg till affären för att köpa pägg!
Jag kom hem med mina päggisar och började att baka på min cuppycakes!
Smeten var godast.
Men de blev ändå väldigt lyckade! Till skillnad från allt annat jag har bakat. Haha!





Nu ska jag bara sitta här och njuuuuta av kvällen.
Imorgon blir det älski, stranden, crusing, Ystadfestivalen och ännu mer älski!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0