uppdaterig sådär typ ett år senare

Tjena där ute.
Nu var det typ ett år sedan jag uppdaterade bloggen senast. Eller ja, inte riktigt, men typ.
Mina följare har drastiskt försvunnit, jag skuldbelägger dem icke.
MEN VAD HAR HÄNT DÅ; JO
Jag har ju fått jobb, och gått ut skolan (tack och lov)
Men idag har jag badat i badkaret med min systerdotter. Vi skulle äta mellis och jag bjöd på en riktigt kladdig blåbärssmoothie som vi (Nellie) förstås fick i hela ansiktet, magen och i håret. (säkert i öronen också.) När vi var färdiga fanns ingen återvändo; hon måste ner i badkaret. och jag fick glatt hoppa i efter henne. Efter långa 45 minuter kände jag att vi absolut hade badat klart. Men det hade inte Nellie, hon hade kunnat bada hela natten, men det skulle vi inte.
Efter badet åkte jag hem till Mattias och lagade någon sorts spontan-egenhittepå thaigryta. Till efterrätt åt jag glass med sirap och nu äter jag chips. Uh.. Orkar knappt.

Vad roligt det är att skriva egentligen. Hah.
Jag är ganska trött dock. Håller på att somna och klockan är bara 22.19 på min lediga dag. Sorgligt hur vuxen jag har blivit. Brukade vara uppe till 3 på natten utan problem. Jaja, mjaumaju

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0