det var som fan

Hejhej, hallå dagboken. 
Träffade mina gamla fina media-flickor i lördags. Det var så mysigt. Alla satt där med sina respektive och vi bara.. åh. Önskar att man kunde få tid att träffas oftare bara. Men tydligen läser några utav dem fortfarande min blogg, haha! Hejhej flickor! 
 
På tal om något helt annat så måste jag bara få ur mig;;; Jag gick in i badrummet idag och hörde hur något krafsade i avloppet i duschen, efter att jag stod där i typ 20 sekunder och försökte övertala mig själv att jag inte är tokig smögsprang jag till Mattias kontor och viskade ivrigt att det var någonting i avloppet. Mattias trodde att det var en skalbagge och jag bara OMG NÄÄ KOM NU! 
Såg inte vad det var, men jag tror att det var en råtta. Typ. Öppnade avloppslocket nyss och såg att där sitter typ en rensade av nåt slag (med vatten ovanpå) som råttan försökte lyfta på för att få luft. Fick så himla dåligt samvete. Är rädd att den drunknade.. Det lär vi märka ifall det luktar mögel där om ett par dagar, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0