en tradig lördag

Hejhej! 
här sitter jag i soffan hemma hos pappa men han är inte hemma.. Alldeles ensam är jag. 
Skulle ge utekatterna medicin idag, men då helst plötsligt finns inte en katt så långt ögat når. Så himla typiskt. Annar är de framme alltid, men så fort de ska ha medicin så är de puts väck. Får prova igen imorgon.
Idag städade jag och Mattias. Jag städade ut hans garderob. Det har nog inte hänt på vääldigt länge. Massa tomma skokartonger över hela golvet. Men jag fick fram en hylla så att jag kan ha mina kläder där istället för på golvet! :D hihihihi mysigt. 
 
just det! hittade ett par svindyra skor på Nelly.com som jag skulle fundera på, och när jag hade funderat klart var min storlek slut! Kan ni fatta vilken otur!! Har hittat dem på en annan sida, men de var dyrare där... precis vad jag behöver. Ska avvakta några dagar för att se om de kommer tillbaka på nelly. Hoppas!! Där fanns rabatt också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Moster Josefine !!!!!
Glöm inte att uppdatera din blogg ;-) ;-)
Jag väntar ;-)
Kram <3

2014-06-21 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0