Andra inlägget på kort tid!!

Åh, nu när jag är ledig (ledig= ingen skola men jobbar på hotellet varje dag) så känns det bara som att jag vill bli bloggare igen. Liksom seriös bloggare. Som förr i tiden. Lagom till att alla har slutat följa mig förutom tre trogna läsare.. <3
I lördags var det grisfest i vanlig ordning. Jag kom lite senare på grund av jobb men det var lika roligt och händelserikt ändå!
Jag och mamma vinglade hem till appa vid halv två tiden och sedan somnade min älskade lilla kattKorv i min säng bredvid mig. Galet vad man kan sakna en katt, och enligt pappa saknar hon mig när jag är hos Mattias varje dag typ. 
Hemma hos pappa vandrade två små fluffiga kattbollar omkring också. Har inte kommit på något bra namn på dem ännu, men det kommer väl. Den ena blev kompis direkt, stod med alla fyra tassarna i matskålen och ville efter det mysa, medans den andra försökte fräsa, tuggade på tallriken istället för maten och ville inte alls kramas. Två helt olika små liv. Fast de ser ungefär likadana ut.
 
Idag var jag ledig så jag åkte hem till min syster och bebisen Gnellie (ordvits, Nellie, Gnällig, HEHEHE) Som var okej med att åka vagnen en sväng på stan fastän det regnade som fan. Men hon vaknade i vanlig ordning när vi var hemma och skulle äta.
 
Imorgon kanske jag och mammi drar en svängom till Kivik och dennes marknad. Måste ju ha körsbär och brända mandlar! 
 
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0