Uppdatering

Hejsanhoppsan!
För er som har missat det så har jag precis börjat på en kockutbildning i Malmö!
Eller ja, jag började faktiskt förra veckan. Så himla roligt!
Änsålänge har vi bara varit i köket och lagat mat en gång. Vi har några veckors introduktion innan vi börjar på riktigt. Ser så himla mycket fram emot det!
Himla jobbigt att gå upp tidigt på morgnarna dock. I börjar börjar vi 9.00 och då tar jag tåget tillsammans med Mattias 7.22. Några gånger börjar jag 8.00, och får ta tåget 6.22. Senare, när vi går på riktigt ska vi börja 7.30. Då får jag ta tåget ifrån Ystad klockan 6.00. Det kommer bli tufft, men man kan ju sova på tåget thank god. 
I igår gjorde jag egna köttbullar till Mattias, hans bror och mig själv, sedan spelade vi zombiespel resten av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0