Jahadu

Alltså, oj vad jag har blivit dålig på det här. Jag får be så hemskt mycket om ursäkt. Fast nej, egentligen inte. Halva min blogg består av ursäkter typ. Jag ska väl inte behöva be om ursäkt för att jag inte skriver i min egna blogg? Eller? Kan inte förstå att det fortfarande finns de som klickar sig in på min blogg varje dag fastän jag inte har skrivit på typ två veckor. Tack.
Hur som helst. Jag kände att jag behövde skriva lite. Det får mig alltid på bättre humör. Eller, brukade få iallafall. Nu har jag inte så mycket att dela med mig av. Snön gör mig tokig. Jag är trött på snö nu. Jag vill ha sommar, värme, långa, varma, stjärnklara nätter och promenader. Vilken kliché, men det är så sant som det är skrivet.
Jaha, på tal om något annat så drömde jag om cupcakes inatt. Alltså, muffins med glasyr på typ. De fanns i tusen olika färger och smaker. Det var fantastiskt.
Annars väntar jag mest på att tiden ska gå. Jag och Mattias följer en serie som heter "The walking dead" som handlar om jordens undergång typ. De döda vaknar till liv och blir zombies som äter levande människor osv. Man får följa ett gäng med överlevande som försöker hitta en säker plats i livet typ. Men den här serien har säsongsuppehåll(!!!) och återkommer inte förrän den 10 februari. Orkar inte.
Hm.. Jag får nog baka lite cupcakes imorgon. Mest för att besanna min dröm typ.

Det var nog allt för idag, men jag återkommer. Snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0