fortsättning

ofta jag inte har bloggat sen jag tatuerade mig. Sjukt.
Iallafall! Den här veckan har varit ganska händelserik vill jag tro. Jag ska bara minnas.. Öh
Just det! I måndags hängde jag bara hemma i soffan och såg på film och sånt. Korven var sjukt busig, sprang omkring och levde jävel så att säga.
I tisdags följde jag med mormor och moster till Vellingeblomman, men jag hittade ingen rolig pryl. Dock åt jag en god bakelse med marsipan, som jag fick utslag på magen utav. Men det var det värt.
På onsdagen gjorde jag nog heller ingenting tror jag. Hängde, chillade, tvättade kanske litegrann.
På torsdagen däremot tog jag, mamma och mormor en heldag inne på Emporia. Jävlar vad vi shoppade. Inte mormor förstås, men hon spenderade sina pengar på mat till mig och mamma istället, så vi blev lika fattiga i slutändan. Jag köpte ett par vinterstövlar, ett par roliga tights-byxor, en sidenpyjamas, en tröja till Mattias och en supersöt prydnadskatt på Myrornas, Supernöjd med den dagen, verkligen. 
På fredagen var det dags för att göra färdigt tatueringen. Först fikade jag, min syster och hennes pojkvän på Snuggles och sedan traskade vi ner till Per's studio för lite smärta. Det blev supernajs! Sen åkte jag hem, vilade lite i soffan och sånt mysigt. 
Igår blev det andra bullar, jag jobbade nämligen 11-20.30, Full rulle hela dagen. Skönt med lite omväxling
Idaag har jag skjutsat pappa till Bussjö, handlat mat till mig och Mattias, ätit american pancakes och nu sitter jag i sängen och lyssnar när Mattias skriker på sina kompisar i hörlurarna. Härligt med söndagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0