Det här med att vara arbetslös

Alltså, fyfan vad trött jag blir på arbetsförmedlingen. Eller nej, förlåt. Rättelse; min handledare på arbetsförmedlingen.
Hon bryr sig inte ett dugg, hon har skickat mig till fel möten och hon blir glad bara hon slipper se mig. Därför skickar hon mig tillbaka till jobbcoacherna jag gick till för ett år sedan. Där satt jag framför en dator 9-16 varje dag och sökte jobb. I ungefär 6 veckor. Här skrev jag ett inlägg några dagar efter att jag varit hos jobbcoachen. Känner redan ångesten i att återvända dit. De hjälper inte ett skit. 
"Vill du ha ett jobb? Då får du söka jobb. Vill du ha en praktik? Då får du hitta en praktik."
Jag trodde att de skulle hjälpa mig med det men det är tydligen för mycket begärt.
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0