måste bara få ur mig/så lack

när man får ett litet hopp om att få jobb och det skiter sig fullkomligt för att det inte ens var ett jobb. nu får jag återgå till de där jävla "jobbcoacherna" och sitta där och brytas ner sex timmar om dagen utan att göra ett jävla skit. jag fick mer gjort när jag satt hemma, jag kunde tänka ut ett jobb jag ville söka, jag kunde fila på mitt cv eller något. nu sitter jag istället och vantrivs och slösar pengar på att köra dit varje dag och köpa mat varje dag. jag pratar inte ens med "coachen" varje dag. jag mår så sjukt dåligt just nu på grund av det. jag förstår inte vad meningen är. jag trodde att det skulle bli en grej som hjälpte mig, men instället bryts jag ner lite i taget varje dag. jag har bara varit där i två dagar och redan sitter jag och gråter över hur miserabelt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0