Emporia, (alt, jag var fattig när jag kom, men jag är fattigare när jag gick)

hejsanhoppsan igen! idag drog vi ut på en liten utflykt till det nya köpcentrumet EMPORIA! omg, det var så sjukt stort. älskade det. fast det blev lite krångligt innan vi kom iväg, men vi alla vet ju att min syster och hennes pojkvän har lite svårt att bestämma sig ibland, (fast den här gången var det min mobils fel. delvis.) vi skulle egentligen åka vid halv tio, men klockan nio, när jag precis hade skrapat fram min bil under ett jättetjockt lager av is, ringde min syster upp mig efter mina trettio försök att få tag i henne, och säger att de hade ångrat sig. "jaha," tänkte jag och pallrade mig in i värmen och satte mig under min underbara filt, men det blev inte så långvarit. klockan tolv hörde de av sig igen och sa att de hade tänkt köra in emporia vid 13 istället och frågade om jag ville följa med.
till slut var vi framme och några timmar senare var jag fattig som en kyrkråtta. jag köpte två par klackskor. vem behöver det? ehehe, de var fina iallafall. utöver det köpte jag ett par jeans, en stickad tröja och ett par raggsockar. jag hade verkligen spenderbyxorna på. nu har jag inte bara en tom plånbok, jag har trötta ben också.
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0