om vi förlorar varandra i vimlet, kom ihåg att jag står bakom dig

imorgon är det en vecka tills jag tar studenten.. jag kan inte fatta det alls. imorgon är det typ åtta dagar tills jag och mina fina flickor åker till Turkiet och jag har inte ens börjat packa. varför? för jag har inte fattat det. jag fattar inte att jag har haft en lektion på österportsgymnasiet för sista gången. jag kan inte förstå att jag har ätit min sista måltid i österportskolans matsal. jag begriper inte att jag aldrig mer kommer låsa in mina nycklar i skåpet, ångesta över läxor eller prov jag inte har pluggat till. jag kan inte få in i min hjärna att om en vecka springer jag ut på österports-studenttrappa med min fina klass, skriker, gråter, skrattar.
-
jag kan inte förstå att mina 13 år i skolan är slut. jag kan inte fatta att jag är klar.
jag kan inte förstå allt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0