hur många dagar?

alltså herregud. endast 17 dagar kvar till studenten och typ fyra skoldagar kvar (om ens det.) sen åker vi till ALANYA! jag kan inte fatta det. måste börja packa och köpa shorts och sånt. det är så sjukt det här!!
-
det är ganska många som har undrat vad jag önskar mig i studentpresent. jag är så himla dålig på att önska mig saker när folk frågar, men jag har tänkt och kan nu skriva ner lite saker.
-
pengar, euro och Lira men även svenska pengar! (till turkiet, såklart. pengar är alltid bra att ha!)
-
kanske någon sorts kamerautrustning, som objektiv. (har en svaghet för macro-objektiv.) finns begagnade att köpa, men jag vet inte riktigt vad priserna ligger på. (har en Canon, kan vara bra att veta om man vill ge något kamerarelaterat) jag tycker om objektiv, men jag har ju faktiskt ingen kameraväska iheller.. kan varra bra om man ska ut och resa, HEHE.
-
Mascara!! jag älskar mascara. kan aldrig få för många!
-
det finns säkert massa mer saker jag önskar mig, men det här var vad jag kom på just för tillfället. jag kommer kanske lägga upp fler inlägg om vad jag önskar mig, eller så få ni fråga om jag har kommit på något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0