Vi drar ti mamle

Idag åkte jag och min syster med tåget in till Malmöcity!! Vi shoppade loss på Entré och Triangeln. Tror att jag slösade lite mer än 800:- .. ehe.. Jaja, det var faktiskt lite födelsedagspengar som jag har sparat och då var det okej! jag fick med mig;
-
♥ en svart kavaj med trekvarts-ärmar
♥ en tjock magtröja med långa ärmar
♥ ett par flip-flop-skor
♥ en mascara, ett håband samt ett litet örhänge
(+ middag och fika)
-
nu när jag tänker efter måste jag nog ha slösat ännu mer pengar än vad jag tror.. nåväl! jag shoppar inte så ofta så idag slog jag på stort!!
jag ska ha så mycket att stå i nu denna veckan. herregud jag förstår det knappt själv.
-
Måndag: Shopping i Malmö
Tisdag: Ölbrännboll med några klasskamrater
Onsdag: Fixa lite till lakanen vi ska ha på flaket till studenten
Torsdag: Änsålänge ingenting, får väl gå igenom packlistan och sånt
Fredag: STUDENT och ÖJA på kvällen. Herregud
Lördag: Gå igenom packlistan och allt en gång till, någon gång under dagen åker jag till Oxie och på kvällen/natten reser vi till Kastrup MOT ISTANBUL OCH VIDARE TILL ALANYA!!
Söndag: TURKIET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0