såhär är det

oh, det har varit så himla fint väder att jag knappt kan förstå det! dessutom har jag haft turen att vara ledig nu i sommarvärmen, förutom idag då jag stod i stekhet sol utan vind 9-12 (då solen försvann bakom huset) och sålde jordgubbar. jag tror att jag brände fötterna lite, (fick ta av skorna innan jag dog av värmeslag) men jag hade faktiskt smort in armarna med solfaktor. jag brände dem lite på stranden igår.

jag och syrran var på stranden och vi doppade oss faktiskt några gånger. det var så himla varmt. imorgon får jag nog åka och köpa en badbalja eller något så att jag kan bada i trädgården.
fast nu när jag tjänar pengar så slösar jag upp dem också. idag köpte jag ett par högtalare till mobilen och en FM-sändare till bilen. dessutom tankade jag igår också. och köpte ett par skor för några dagar sen. jag får nog ta och lugna mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0