onsdagar i all ära

på onsdagar börjar jag skolan 15.00 och slutar 16.20. efter det tränar jag 17.15 - 18.15 och nu sitter jag hemma i soffan alldeles mätt.

min enda lektion idag var engelska C, vi redovisade ett tal om saker vi vill göra innan vi dör. mina punkter var;
-
• skaffa många fler grodor (vietnamesiska mossgrodor, ett gäng pilgiftsgrodor, korallfingergrodor, och rödögda trädgrodor)
• skaffa en nakenkatt.
• resa till afrika, australien, usa och storbrittanien.
• raka av mig håret för en god sak.
• bli ett muskelberg med sixpack och hela köret. kan bli svårt.
• flytta ihop med min pojkvän, komma på vad jag vill göra, skaffa familj, flytta till ett stort hus och skaffa en fin liten schäfer.
• försöka bli vegetarian (det varar nog inte så länge eftersom kött är typ det godaste jag vet)
• försöka göra världen lite bättre genom att göra en liten hjälpsam gest när jag kan.
• göra vad jag vill göra med mitt liv, och inte vad någon annan säger åt mig.
det blev ett fint tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0