lever i misär

korven ligger bara och sover i badrummet, rör sig inte, äter inte, dricker inte. bara sover. kul katt

sture och skinkan var världens piggaste imorse så de fick gå ut och vara instängda på logen ett par dagar tills skinkan är lite mer läkt. jag visste inte att mina katter tydligen har superkrafter och kunde flytta på den jättetunga stocken som täckte deras lilla katthål, så de stack ut på äventyr in i pappas gamla maskinhall med smuts och olja och sånt. BRA JOBBAT KISSEKATTEN.
jag fick ut och leta, hittade dem och stängde in dem på logen igen. skinkans mage var NÅGOT smutsig och det lilla bandaget veterinären sydde fast var helt blodigt för att hon har bitit och tvättat det, och nu också säkert fuckat upp det i maskinhallen. pallar inteee!
-
och nu läste mamma i korvens lilla veterinärsbok att veterinären hade skrivit att korven vägde 3.45 kilo när hon egentligen väger 2.45 kilo. anledningen till att hon är världens tröttaste är då kanske att han gav henne lika mycket bedövningsmedel och till skinkan, som faktiskt väger 3.45 kilo.
jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0