första dagen på lovet

hejsan alla bloggläsare, som man säger. idag är den första dagen på lovet och den kunde typ inte vara finare. eller jo. här hemma lös inte solen så fint som den gjorde i ystad, och dessutom blåser det här hemma. jag tänkte passa på att släppa ut mina fina veterinärskisar i det fina vädret, men de ville inte gå ut från logen. de hade det skönt där inne tydligen.
-
hur som helst! jag vaknade hos mats, han lagade havregröt som blev typ gummi, (förlåt älskling, men du vet hur det blev..) och jag chillade i soffan tills klockan slog 12 för då skulle jag ta tåget till ystad för att ha en liten körlektion. nu sitter jag på min systers rum och är helt vilig. ska vila hela lovet för på fredag ska jag och mats till saltsjöbaden för att mysa till lördag.
-
och så tänkte jag bara avslöja att den 28 smäller det, men vad det gäller får ni se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0