Kapten Röd och Timbuktu

Igår stod vi framför Stora scen på Stortorget i Malmö i sammanlagt fem timmar, men vad gör man inte för att se en av sina idoler, längst fram i publiken? Kapten Röd var typ det bästa jag har sett i hela mitt liv och jag blev så himla glad i hela kroppen. Längst fram alltså. Helt galet.
Efter Kapten Röd fick vi vänta en timme (utan att lämna våra fantastiska platser längst fram) för 21.30 spelade Timbuktu! Även han var sjukt bra såklart! Sedan försökte vi tränga oss ut från publiken och tog sedan tåget 23.08 hemmåt. Fantastisk kväll med mina fina och trots att regnet öste ner under Kapten Röd så stod vi kvar för att bli genomblöta och sedan frysa ihjäl på tåget hem. Men det var det helt klart värt för hela Stortorget och även runtomkring var fullproppat med människor. Det går inte att förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0