Från iphonen

Nu kan jag äntligen blogga från mobilen. Jag var inne och pillade lite i inställningarna och så. Nu fungerar det iallafall. Jag vaknade kvart i sju i Mats säng, chillade lite på Facebook innan jag gick upp, och då slog det mig: jag har ingen lektion idag. Såå jag mös i Mats säng till halv tio, sedan pallrade jag mig till bussen och körskolan. Snart dags för halkan, ohohoh! Jag tog en liten runda med Mats bil igår när vi skulle till Tomelilla. Det var skojj. Lilla kattKorven smet in i uterummet och Tott var inte så förtjust, men det struntade Korven i. Så himla gullig. Tott och Korven ser likadana ut, fast Korvis bara är en liten bebis. Nu ska jag strunta i bloggN på iphonen. Vi ses på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0