bloggpaus som vanligt ibland

nu har det nog var så att jag inte orkat skriva så mycket. kanske för att jag inte har så mycket att skriva om just nu. jag har en väldig skolångest. mycket som ska göras, praktik, läxor, stora arbeten. jag pallar inte. kunde vi inte gjort det i ettan istället när man inte var så skoltrött och lack på livet typ? jag dör nog.

imorgon ska mina flickor och jag iallafall på kalas i malmö och på lördag ska mats ha kräftskiva. jag ska nog sova bort hela söndagen. helst hela veckan. sova de närmsta månaderna kanske. ska man gå i ide måntro? det hade varit skönt.


förresten så fyller min fina julia arton år idag, så jag drar till med en 34 år gammal bild på oss. puss älskling

Kommentarer
Postat av: julle

tack älskling!! <3

2011-09-25 @ 18:23:35
URL: http://jewlijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0