arrrriba

hejsan hoppsan denna lördag. jag gick upp i ottan, (ca 8.30) åt frukost, tog på mig träningskläderna och sedan åkte jag och mamma iväg till friskis och svettis för ett danspass. det var riktigt roligt! sedan gick vi en runda i affärerna och köpte träningskläder. man får ju hänga med i träningsmodet, så att säga!

klockan sex ikväll ska Tess, Mats och jag bowla en timme på Suxesshallen i Tomelilla! själv suger jag ganska hårt på det där med bowling, men det kan ju vara roligt ändå! jag lever på hoppet att Mats ska vara sämre än jag. efter bowlingen åker vi hem till mig och åter middag och myser med filmer och sånt, som en lördag ska vara. sen är det söndag, och det är trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0