58 frågor om MIG

1. Vad är ditt mellan-namn? Sara

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? när jag var liten hittade jag på ett eget namn som jag ville heta- Tjatjoina.. vad fasen är det liksom? men idag är jag nöjd med mitt namn.

3. Är du i ett förhållande nu? ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ja, vad blir det.. 2 år och nio månader eller så

5. Vem var du tillsammans med sist? Michael hette han visst

6. Får man fråga varför det tog slut? vi var aldrig kära i varandra

7. Har du haft ett seriöst förhållande? jadå

8. Vem vet mest om dig? Mats tror jag

9. Vad gör du på fredagskvällar? sitter hemma framför datorn eller festar järnet!!1

10. Bästa filmen du någonsin har sett? oj.. zombiefilm tror jag kanske

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full? minns inte (HAHAHA!!!) nej men ja, det har jag.

13. Har du testat droger? nej minsann

14. Röker du? nej

15. Snusar du? nej

16. Saknar du någon just nu? jag tror inte det faktiskt

17. Hur mår du idag? jag mår nog bra, men jag är jättetrött just nu

18. Hur många tabletter tar du dagligen? en- mina p-piller

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? var i jämjö i mats familjs stuga

20. Bästa minnet från sommaren? oj, jag vet inte. kanske när vi var i jämjö och mös. det var skönt

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark

22. När var du där? i somras på Bakken!

23. Är du rasist? herregud nej. finns det rasister på 2000- talet?

24. Har du helt svenskt ursprung? så vitt jag vet

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? ingen aning. det finns ju så många killar med utländsk bakgrund som är to die for, men min pojkvän är svennebanan

27. Ser du fram emot någonting just nu? ohja! Lalandia på fredag!

28. Sköter du skolan? inte som jag gjorde förut. skoltrött_brud93

29. Vad hade du för betyg förra terminen? bra betyg! några mvg, några vg, något g. men också ett ig

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? något mvg måste jag väl fått på ett prov ändå

31. Vilket ämne var det? det minns jag ju inte

32. Har du fått ig på ett prov? ohja. gör ig på prov hit och dit

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? hahaha, det beror på vad det gäller

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? gymnasietiden. så himla många fina

36. Vilken va den värsta tiden då? 2008 eller 2009

37. Har du haft sömnproblem? njä, hade svårt att somna när jag var liten bara

38. Hur ofta gråter du? ganska sällan nuförtiden

39. Vad gör du när du mår dåligt? slänger in en emo-bild på bloggen. haha

40.  Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? ingen. inte för att jag inte har någon att prata med, för jag har hur många som helst. men det blir bara så.

41. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nejnejnejnej!

42. Vilken klass går du i nu? sista året på gymnasiet. tack och lov

43. Vilken skola? Österportsgymnasiet

44. Har du varit otrogen någon gång? ja, men jag tycker inte att det gälls. haha! vi hade ju bara varit tillsammans en vecka, och samma dag tog det slut.

45. Har någon varit otrogen mot dig? ja.

46. Är du stolt över dig själv? ibland, mer eller mindre

47. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag är himla bra på att förlåta människor.

48. Vad får du ofta komplimanger för? att jag är kort. haha! nej men jag minns inte. jag är så dålig på att lägga fina kommentarer på minnet.

49. Har du lätt att få folk att skratta? jag brukar få mina vänner att skratta ganska mycket

50. Cider elller öl? cider! det smakar regnbåge och enhörningskiss

51. Har du några talanger? jag vet inte. jag brukar få höra att jag har en talang för att fota. om nu det är en talang

52. Vet du om någon är kär i dig? förhoppningsvis är ju mats kär i mig. haha! annars vet jag inte. varåsgoda att stiga fram

53. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa! vi är så himla bästisar. nej men verkligen, vi kommer jättebra överens. fastän hon är den enda som kan få mig att lacka ur helt och typ bara vilja skrika på henne. men vi är bästisar ändå!

54.  Vad står det i ditt senaste sms? "ja kasst"

55. Hur lång är du? 153 ungefär. har inte mätt mig på länge

56. Hur mycket väger du? det frågar man inte en dam!

57. Vilken storlek har du på kläderna? xxs, xs. ibland s. behöver inte handla barnkläder längre (YES)

58. Har du svarat ärligt? jaa det har jag minsann!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej, jag snor som fan. Puss

2011-11-01 @ 00:14:57
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0