välkomnar mig hem

hejsan alla! igår kom jag hem efter en fullspäckad helg på Lalandia.
• vi kom fram till stugorna ungefär klockan sju på fredagkväll. då packade vi in lite snabbt och bar upp grejerna (jag och tilda sov i världens minsta loft), sedan gick vi till badet för att kolla läget. vi badade en stund och sedan gick vi tillbaka till stugorna och åt middag.

• på lördagen var vi på badet 10 - 16 ungefär. sedan kollade vi runt på "marknaden" som fanns i badbyggnaden, med några spelhörnor och klädaffärer och sådär. vi lämnade grejerna i stugan, åt buffé (såå mycket man ville, efterrätt ingick) och rullade ut på bowlingbanan där jag fick 101 poäng på en timme.. sedan gick vi hem och spelade skip-bo och somnade.

• på söndagen lämnade vi stugorna innan tio var vi på badet 10.30 till 15.00 och sedan åkte vi hem. runt halv sju var vi hemma där mats väntade på mig. jag packade upp, han åt godis och sedan körde vi hem till honom.
och mats körde nästan av vägen, men det är en helt annan historia.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

vet vad du och mats sysslade med där ute på vägen..

2011-11-07 @ 23:14:07
URL: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0