lördag/söndag

hejhej alla! lite dåligt uppdaterat om jag får säga det själv, och det får jag. tänkte dra helgen lite snabbt så att ni kommer ifatt.
i lördags åkte jag och Julia till Sofias och Josephines loppmarknad för Barncancerfonden (i Lundins lada, Gärsnäs) så vi höll lite sällskap och tittade på loppisgrejer. klockan två åkte jag och Julia hem till Sofia för att mysa och så. på kvällen drog vi på "partaj" men det var mest tre trötta killar som var tråkiga och allt var så himla märkligt så vi försvann därifrån ganska meddetsamma. istället skrattade vi oss till sömns.

i söndags sov vi till klockan tolv, åt tacopaj som blev över sen lördagen, chillade, mös med hunden och såntdära. himla mysigt! klockan fyra åkte jag och Julia mot Sjöbo, jag fortsatte mot ystad och följde med mamma och pappa på söndagsträffen. egentligen skulle jag åka till mats från ystad, men han hade inte kommit hem från Norrköping än så jag fick åka hem och han fick ingen present. jag mös med korven i soffan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0