lite obsessed men glad ändå

hej mina vänner. jag tror inte att någon missade att det var valborg igår, och det gjorde heller inte jag. jag och mats var hos bea vid fem tiden och runt kvart i sju intog vi amandas grill och resten av kvällen skrattade vi och gjorde en impuls-kladdkaka som tog ungefär fem minuter att slänga ihop. den blev god trots att vi varje minut glömde att satsen skulle halveras. idag var jag lagom trött efter gårkvällens festligheter, och trots att jag sov två timmar i mats soffa klockan två är jag trött nu, så vi ska minsann knyta oss för kvällen om en stund. fast nu är vi nog sura på varandra för att jag hällde vatten på hans blommor hos salamandrarna fastän han sa att jag inte fick, så jag får nog säga förlåt nu.
nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0