hej josefine vad händer?

jag brukar inte skriva så mycket om vad som händer i mitt liv och sådär, men det kan jag väl göra nu för omväxlings skull.

♥ jag övningskör så det står härliga till! mest på körskolan eftersom min syster inte vill låna ut bilen till mig, men jag och pappa var minsann ute och körde en stund idag. det gick himla bra, men jag var sent ute med växlingen, vilket är konstigt för att jag är alltid för tidig när jag kör med körskolan. jag gör också teoriprov hit och dit och har endast ett prov kvar innan jag kan köra halka och skriva upp.

♥ jag ska köpa ett större terrarium till mina fina godor och ge bort mina fiskar, men inte akvariet.

♥ jag har fått IG i en kurs för första gången i mitt liv. men jag ser det som en ursäkt att halva klassen fick IG i samma ämne, vilket är psykologi. knappt okey

♥ jag har just nu åtta hål i öronen och vill fortfarande ha fler. det är sjukt

♥ mitt hår är så himla skabbigt och jag ska klippa bort det färgade på tisdag. jag vill ha 40cm långt rött hår innan jag är fin igen.

♥ jag har inte städat på mitt rum på flera veckor. får lite ångest när jag går in där för att det ser ut som krig! (lånar beas uttryck för att det var så himla roligt!) har inte orkat städa..

♥ jag behöver köpa en ny mobil för att min är så himla gammal. massa pixlar har gått sönder på skärmen så man knappt ser vad det står på mina sms. galet. men jag är fattig man. måste sälja jordgubbar.nu

♥ jag ska på bröllop snart och jag har ingen klänning. hjälp mig gud

♥ jag är ledig hela nästa vecka (typ) helt ok.

♥ nu har jag nog spårat ut lite, så jag ska äta chokladpudding fastän jag inte är sugen. så kan det vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0