24. ett brev till dina föräldrar

hejsan mamma och pappa. (ha det så kult på resturangen, lol internskämt på internet) jag vill bara säga att jag tycker om er så himla mycket och ni är så himla bra. vi har faktiskt våra ljusa stunder tillsammans, till exempel vid matbordet för 15 minuter sedan när vi skrattade sönder för att pappa fes. heh.. och jag fnissar fortfarande åt alla skämt vi drog om att om det var tott (katten) som fes hade hon flygit ut genom fönstret med buller och bång. och massa andra skämt som jag inte riktigt minns för jag var upptagen med att se mamma snyta ut sitt vatten genom näsan.
jaja.. jag ville bara säga att jag tycker om er så himla mycket.


Kommentarer
Postat av: sofia

din pappa är så jävla söt på något vis. Man vill bara nypa hans kinder!

2011-05-25 @ 18:48:01
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Dina föräldrar är dom bästa vänner man kan ha!!!

Hela familjen är SUPER!!

Kanske därför som vi trivs så bra tillsammans.

Även när man är kompisar :-D Hahaha)

Kram

2011-05-25 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0