söndag

jag vet inte varför jag blir så saknig och kramig när jag sitter ensam hemma på en söndag. det är den andra söndagen detta året jag inte spenderar med mats. fast han var här förut, men han hade saker att göra så han fick åka hem klockan fyra, och nu sitter jag och Tott i teverummet helt ensamma.

det sämsta med ensamma söndagar:
• man är trött och slö och vill helst bara sova bort hela dagen om man kan

• ingenting roligt på teve förrän klockan nio

• ingen online på facebook eller msn

• ingen att kramas med

• man får titta på "vad blir det för mat" utan mats, fast vi alltid gör det på söndagarna

• ingenting att göra

nej, nu orkar jag inte med det här längre. nu går jag och duschar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0