lördag

igår somnade jag bredvid en väldigt febrig pojkvän, och idag vaknade jag bredvid en något friskare kille. idag har jag också solat, pussats, sminkat min syster som skulle iväg, ätit mat, osv. nu ser jag på mina sista avsnitt av sex and the city ever been made. det gör jag med sorg i hjärtat. man kan ju inte börja om hur som helst. dessutom har jag redan sett de två filmerna också. de får göra fler säsonger tycker jag allt. anyway (som jag hade sagt) snart ska jag äta lite ben and jerry-glass och se på a lot like lov och gråta en skvätt för den är så fin. då kan jag passa på att gråta för att sex and the city är slut också. ojoj, pusspuss
nu ska jag passa på att mysa lite i en för stor tröja som tillhör min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0