allmänt test

Vilken svordom använder du mest? - fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - 6.15
Var köper du dina matvaror ifrån? - vi handlar ju på ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - jag är hellre med på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - en nakenkatt!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - JULLE
När var senast någon stötte på dig? - det var nog ett tag sedan faktiskt
Vad åt du till middag senast? - kotlett och potatisgratäng
Kan du vissla? - javisst kan jag det!
Tittade du på tecknat när du var liten? - det var det bästa jag visste
Äger du några band t-shirts? - ramones och sex pistols
När flög du senast? - jag har aldrig flygit
Pratar du några andra språk? - engelska
Har du gråtit offentligt? - någon enstaka gång
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - snart dags för tungan ju!
Vad har du med dig in på bion? - popcorn
Vad har du för väder? - 5 grader och lite regnstänk
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - foto antar jag
När sov du senast på golvet? - det var längesedan. det var nog i december när vi var hos Bjusse på tjejkväll
Vilken är din favorit drink? - jag vet inte riktigt. jag är inte så van ännu
Gillar du din boendesituation? - jadå, fast det hade ju varit trevligt med ett större rum, eller en egen lägenhet
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - helst typ 12 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - ganska. mycket med körkortet, teorier och sådär
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - ja!!!!!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 18 om en vecka!!!!!
Tror du på liv på andra planeter? - ja, det är klart
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - "jag hatar mitt liv"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - jag är nog för höjdrädd för det
Tycker du om att krama folk? - det är det bästa jag vet!
Äger du en digitalkamera? - lol, systemkamera om jag får be
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - lisbeth salander (noomi rapace)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - ja. då blir jag rasande! men jag ringer inte själv
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - gud nej
Är du mörkrädd? - ja, lite ibland
Tre saker du alltid har med dig? - mobilen, plånboken och nycklarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0