my name is fabulous

sex and the city är den mest fantastiska tv-serien jag någonsin har sett. även om det mesta handlar om en brud som älskar mode och jag kan absolut ingenting om mode, men det är ändå den finaste serien som handlar om kärlek, vänskap, sex och mode. den här bruden är i 40-års åldern, lagar aldrig mat, är alltid ute på nattklubbar med sin gayfriend och sina tre väninnor och en vacker dag åker hon till frankrike för att leva lycklig i alla sina dagar med en ryss, men det blir inte som hon tänkt sig och då åker hennes livs kärlek till frankrike och letar upp henne och de kysser varandra sådär romantiskt. jag vill också leva ett så fabulöst liv i new york eller i paris eller i london. jag vill vara fabulös som carrie bradshaw i sex and the city!

"i'm looking for love. real love. ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other-love"
















Kommentarer
Postat av: maria

TRUE THAT! världens finaste serie.

2011-06-30 @ 21:24:09
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0