bonjour à vous, par la voie

jag tänkte bara slänga in en sak. franska är ändå ett förbaskat sexigt språk om man tänker efter. och det låter så himla fabulöst! faktum är att hela landet verkar så himla fabulöst. verkligen ett land som ligger på min top 5 lista. jag har inte så många länder på min top 5 lista. ett av själen är att jag inte varit i så många länder, men jag skulle verkligen vilja besöka dem.

1. Storbritannien. speciellt england
2. paris
3. ..

jaha.. jag hade väl bara en top 2 lista av länder som jag verkligen måste besöka innan jag dör. länder som USA och andra länder är ju mest ett plus. men nu känns det som om jag har tappat ämnet lite. det jag ville säga var ju det att franska är ett fantastiskt språk och land. tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0