bergochdalvana

hej finisar. min tisdag har varit något av en bergochdalbana. på förmiddagen var det bra. jag fick en fet lön, mitt arbetspass gick snabbt, min syster köpte sallad till mig som vad hur god som helst, det var lagom varmt att stå i skuggan. efter arbetet träffade jag bea, och vi träffade Kaycie, sen kom josephine och julia. vi hängde lite med kaycie hennes sista timmar i sverige innan hon åker hem till sitt kanada igen. efter många kramar och lite gråt gick jag till körskolan och körde för en ny lärare (han var inte alls my cup of tea) gick till stationen och kände mig som en lagom dålig bilförare, fick vänta på bussen i en timme innan den kom. mats hämtade mig på stationen i tomelilla och jag var trött och tråkig och lite sur, tills jag gick in i mats fågelbur och hans fåglar nästan satte sig på mig. då blev jag glad och jag är fortfarande glad. nu ser jag och mats på house och jag är väldigt solbränd i ansiktet.
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0