återupplivningsförsöket del 1

jaha, nu är vi där igen då jag inte har bloggat på tre dagar ungefär. det beror på ett par saker. först och främst har jag jobbat så det stått härliga till! min karriär som jordgubbsförsäljade kunde inte gått bättre. förutom att jag har fått svullna halsmandlar av att det är så kallt att sälja jordisar.
för det andra har jag varit på pingens student och fotat på min mosters bröllop. kanonkul! lägger upp lite bilder när de är redigerade och klara. HEHE!
och för det tredje har jag fått en liten nykomling i mitt hem! en liten grodis såklart. han heter grodis också, passande va? han bor i ett litet ensamt terrarium så att han inte blir uppäten av sina släktingar som är kannibaler. heh.. dessutom ska mina stora grodor flytta in i ett nytt terrarium imorgon! som ni kanske minns kastade jag ut mitt akvarium (som ni kan få mer information om här,) och köpte istället ett nytt terrarium som jag ska göra färdigt imorgon så att de kan få bo alldeles stort, mysigt och fabulöst!

MEN IDAG har jag minsann jobbat 10 - 14, hjälpt mats med sin gigantiska fågelbur (vi satte upp pinnar och sådär så de kan sitta och rugga.) men nu sitter jag i mats säng bredvid tokayerna och chillar lite. han håller som vanligt på med sina djur och han fixar och donar som om det inte fanns någon morgondag! lite senare ska vi äta chips och jordgubbar och se lite på film. för nu är det SÖNDAGSMYYYYYYYS!

slänger in en fabulös bild från överraskningskalaset för sofia. nu har ni att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0