lite groda kanske..........

på lördag ska jag och mats på reptilmässa i malmö. det är en jättestor lokal eller så där massa människor sitter vid bord och säljer sina reptilbebisar eller vuxna reptiler eller terrarium eller värmemattor. där finns allt man kan tänkas behöva när man har reptiler. jag och mats ska inte sälja något men kanske tvärtom. vi kanske kommer hem med både det ena och det andra. personligen är jag himla sugen på en argentinsk horngroda (eller Pacmangroda.) de sitter alltså och ser tjocka ut hela dagarna och väntar på att maten ska gå förbi dem så att de kan hugga. hur fin? latare får man väl leta efter.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Horngrodor är fina. Jag har haft min sedan i augusti. Har också en Storögd trädgroda som du och en del andra grodarter :)



/Rebecka

2011-11-06 @ 16:58:35
URL: http://pakwa.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecka

Jag var också på mässan förresten ^^ Fick du med dig någonting där ifrån?

2011-11-06 @ 16:59:45
URL: http://pakwa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0