lördagen den femtonde mars, typ

hej allihop. nu är ni säkert nyfikna på hur mycket jag köpte när jag var i malmö på reptilmässa. sanningen är att jag köpte faktiskt ingenting, förutom en korv. det fanns inte en endaste som hade någonting jag ville ha. jag letade ju efter en argentinsk horngroda (den där tjockisen jag bloggade om förut) men den fanns bara som albino, och jag ville ha en grön. snubben som sålde dem sa att jag fick måla den grön, men det ville jag inte.
så när jag och mats hade vandrat färdigt på mässan gick vi i affärer istället. vi vandrade till india och jag töjde min septum till en storlek större. det spände lite i näsan, men nu är det inte så farligt längre.

på kvällen åkte vi iväg till min moster. de bjöd på mat och spel och sådär, så hade vi trevligt och mysigt långt in på småtimmarna.
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0