Nytt år.

Idag är det ett nytt år, den första dagen på ett helt år, 2011. Vad som ska hända detta året, ja, det vet vi inte. Ett oskrivet blad. Hur kan man då sammanfatta året som gick, händelserikt, fantastiskt och det hade sina sorgliga stunder. Hade vi en fin sommar? Ja det tror jag faktiskt att vi hade, även om det regnade många av dagarna, speciellt de dagar då det var dags att sätta sig och sälja jordgubbar. Men annars var det en fin sommar. En fin vinter, absolut. En vit jul fick vi såsom många önskat, jag var nog en av dem fast jag egentligen inte gillar snö. Ja ett gott slut på 2010 fick vi och vi hoppas att 2011 blir ett minst lika bra om inte bättre år!

Ett gott nytt år önskar jag er!

Guestblogin,
Tess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0