favorit

  • dag: torsdag
  • färg: röd  
  • årtionde: 70- tale 
  • klädesplagg: mats tröjor  
  • årstid: vår
  • filmgenre: komedi eller skräck. men drama är också br 
  • siffra mellan 1-10: 8 
  • frukost: ostbulle med ost och gurka och chokladmjölk i skolan. jag äter inte frukost hemma. 
  • krydda: grillkrydda
  • lukt: kattmat
  • efterrätt: friterad banan och glass typ. det är grejer
  • sällskapsspel: alfapet och rappakalja 
  • tid på dygnet: kväll eller tidig morgon. (om jag är vaken)
  • träning: jag har nog ingen 
  • dryck: oboy och cola 
  • ljud: när katter dricker vatten 
  • sätt att färdas på: bil
  • kock: Gordon Ramsay, Per Moberg och handär nakna kocken. Jamie Oliver
  • skor: mina rosa (gråa) converseskor jag fick när jag gick i femman 
  • skolämne från gymnasiet: foto 
  • musik att festa till: min partylista 
  • sport att se på tv: ingen sport på teve 
  • må-bra-film: sex and the city 
  • instrument: säckpipa
  • dryck att bli full på: inte mintu iallafall. det är en sak som är säker. fick lite klök när jag tänkte på den.
  • tv-serie: sex and the city
  • Jackass-kille: Steve- O

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    minttu <3

    2011-01-05 @ 14:32:59

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0