bloggbloggblogg

jag skulle lägga upp ett youtube-klipp med Here you come again med Dolly Parton, för den låten är så himla fin. nog om det! snart ska jag ge mig på att baka en kladdkaka till mina små fotokollegor, så att vi kan ha det lite fredagsmys på lektionen. frågan är bara om jag kan låta bli att äta en bit ikväll. eller så får jag göra två stycken, så kan man ha en bit till imorgonkväll också. oj, vilket dilemma jag fick.
på tal om något helt annat så hade jag några mjölmaskar (tror jag att det var) som egentligen var till mina grodor, men jag visste inte att mina grodor var för kräsna för att äta mask. hur som helst så skulle jag kasta ut äckelmaskarna idag, och till min förvåning såg jag en liten skalbagge i buken. så, den lilla masken blev till slut en ståtlig skalbagge. men den åkte ut lika fort för det.

Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0