40- årig bröllopsdag

Släkten åkte till Ystads spa hotell och firade mormor och morfars 40- åriga bröllopsdag. jag tycker om min släkt. vi träffas nästan lite för sällan tycker jag.

Jag och Mats var fina


Mats och min syster. StorätarN


Min tallrik och jättegod mat.


Släkten äter mat.


Sen blev det fika.


Jag åt chokladpudding.


Mormor kände sig lite obekväm med kameran.


Janne kände för att göra sig till.


Mormor och morfar i egna höga personer


Moster Christina fick också vara med på bild (som kompensation för att jag glömde henne på nyår)


Min syster kan också vara söt ibland.


Pappa och moster Jeane var också glada.


Jag tycker om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0