struntprat

sitter och har håla för tillfället. älskar onsdagar och fyra-timmarshålan som hör där till. speciellt när jag har hålan helt ensam mellan halv elva och tolv. det är fabulous. dessutom har jag sovit jättedåligt två nätter i rad. vad är grejen men att inte kunna somna, och när man väl har somnat vaknar man sisådär en gång i timmen och kan inte somna om. nu sitter jag istället här och gäspar som ett fån. tur jag är söt. anyway, (som jag sa) nu får jag väl lägga in en fin låt på min blogg. men jag vet inte riktigt vilken jag ska välja, så jag tror att jag struntar i det. stackars alla mina bloggläsare som får sitta och läsa strunt dagarna i ända. jaja, mjaumjau.
nästa vecka är det ju faktiskt lov och kommande tre veckor går ut på att praktisera någonstans (om man fått praktik vill säga) och det har ju faktiskt inte jag fått, så jag ska väl sitta och häcka i skolan istället. dessutom fyller jag år om 36 dagar. det låter som musik i mina öron. nu ska jag skona er från bloggelibloggandet. ha det så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0