Sådär trasig

Idag har jag spenderat mycket pengar i malmö. Jag köpte en grå långärmad tröja, ett par hängsleshorts, ett par kalsonger till Mats. Sen minns jag inte vad mer jag köpte. Mats är nere och matar ormar i Wallander-pausen och snart ska vi äta macka med ägg innan vi somnar. Jag är helt mör efter en dag i malmö. Dessutom har min kära syster smittat mig med sin förkylning. Jag har haft jätteont i benen sen jag kom hem, jag och Mats somnade i soffan en stund, och nu har jag ont i huvudet, trots Alvedon. Jag är inte riktigt sugen på macka, men det var ju trots allt jag som bad honom koka ägg till mig. Nu fortsätter wallande. Hejhej

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Visst är det? tur hon är snygg, vår kära kanadensare!

2011-02-20 @ 22:43:09
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0