mitt hår alltså

som ni alla känner till permanentade jag mitt hår för en vecka sedan, och som ni alla känner till har jag börjat tappa jättemycket hår på grund av hur himla slitet det blev av det. som inte så många av er vet har jag fått kala fläckar på huvudet också, men änsålänge syns det inte tack vare resten av håret som ligger över. det är inte så att jag tycker att mitt hår är fult. tvärt om blev jag faktiskt nöjd med morotsfärgen och fluffigt hår, tro det eller ej. bara för att jag rakade sidecut för längesedan betyder det inte att jag tänkte raka av mig resten av håret, men det kanske jag blir tvungen till, om det inte fortsätter ramla av på det här viset för då lär jag snart inte ha något hår att raka av. jag skulle kanske köpa en peruk, eller en mössa.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh tack Josie!

2011-03-01 @ 11:21:54
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Jag tror att allt fixar sig samt att du hittar en bra lösning. Vi går mot varmare tider så du behöver nog varken mössa eller peruk.

Kram

2011-03-02 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0