trött fröken

ojoj vilket draaag det var på öja igår. kanske den roligaste kvällen på öja hittills. hur som helst, jag och flickorna var inte i säng förrän kanske halv fem imorse. sedan gick vi upp halv tio, för de skulle iväg på förmiddagen. idag är jag så himla sliten. Mats var här halv tolv. hans söndagsnöje har varit att se mig sova bort halva dagen i soffan framför Harry Potter som gick på teven, och jag är fortfarande tröttast i världen.

annars har jag fått lite flashbacks från den tiden då jag tappade hår. det är nämligen så att massa dreads har ramlat av nu, men det är ju inte värre än att man kan fläta i dem igen. men som den pojkflickan jag är kan jag inte fläta mitt eget hår, och knappt någon annans iheller. sååå jag får snällt vänta tills någon av mina vänner kan hjälpa mig. hur ska det gå på jullovet egentligen? herregud vad skallig jag kommer att bli.
nåja.
jag slänger in en liten bild på våran kväll igår. Josephine har fotat de alla förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0