städa varje fredag

hejsan fallerallera. eller så. idag städade jag ut saker ur våran hylla ovanför datorn. Gamla sladdar, böcker, spel och annat som såg ut att komma från 1400-talet. hur som helst blev det himla fint och dessutom hittade jag en liten bok som mamma har skrivit ner några av mina hyss i. jag skrattade jättemycket när pappa läste dem för mig, så jag kan väl lägga upp några så att ni också kan skratta och se vilket hemskt litet barn jag var när jag var tre år.
jag var ett väldigt coolt och rebellsiskt barn. hahahha!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fy vad jag älskar dig!

2011-12-16 @ 23:45:56
URL: http://bejaleja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, underbart!

Då finns det ändå en förklaring till att du är som du är ;P

2011-12-17 @ 16:26:58
URL: http://sjukaideal.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Den boken ska du vara rädd om!!!

Ingen Emil i Lönneberga UTAN Josefine på Ponderosa.

2011-12-19 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0