nyårsgrejs

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
well, jag piercade mig i näsan, naveln och tungan. jag töjde min septum och örat. jag blekte och permanentade mitt hår på samma kväll, vilket resulterade i en skallig liten josefine. sedan klippte jag av det mesta av håret och trivdes faktiskt jättebra i kort hår. vi drog till öja också detta året! och så hade jag min första fest. och det var väl det mesta kan jag tro.

Har du några nyårslöften?
inte vad jag minns.. eheh


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.


Vilka länder besökte du?
Danmark!


Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
alltså, inget. jag är sämst på datum..

Vad var din största framgång 2011?
jag har väl kommit längre med körkortet.. annars har jag nog inte gjort någon framgång.

Största misstaget?
var väl att färga och permanenta. men något gott kom ju ut ur det. jag trivs himla mycket i kort hår!


Bästa köpet?
PACKIE? min lilla groda. kanske. eller datorn jag sitter på. ELLER MIN IPHONE! omg iphonen var nog det bästa.


Vad spenderade du mest pengar på?
piercingar förmodligen. ehehe

Gjorde någonting dig riktigt glad?
min iphone och mina grodor tror jag. när dexter kväkte för första gången blev jag glad! och mina vänner gjorde/gör mig riktigt glad såklart.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
några godingar med Melissa Horn såklart. Coldplay - Every teardrop is a waterfall. så himla sommar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare.


Vad önskar du att du gjort mer?
mera all-in nästa år!

Blev du kär i år?
jag var redan kär.

Favoritprogram på TV?
The Big Bang Theory!!!!!!1111

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
oh herregud! vi åt middag hemma med familjen först, sedan drog karin och min syster ut mig på Kings Head och vidare till bar á bar. så himla fint.


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
såklart. det finns alltid. men det är ingenting jag tänker på.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

ehm. typ. mycket mys i strumpbyxor.

Vem saknade du?
jag saknar Kaycie nu.

Den bästa nya personen du träffade?
Kaycie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0