inte så illa ändå

hej alla. igår åkte jag till min pojkvän efter jobbet. även om vi inte hann spendera så mycket tid tillsammans eftersom han skulle gå och lägga sig redan klockan nio (jag slutade 19.30) så är det verkligen värt att träffas och kanske mysa framför soffan en stund eller prata innan man somnar. och inatt gick mats i sömnen. han skulle tydligen fixa något med en skyffel eller så, men då sa jag att han fick vänta med det för det var faktiskt mitt i natten.

en annan fin grej är att jag fick min iphone idag, så det gick fort att jobba. dessutom sålde jag slut på bären 45 minuter innan jag skulle sluta egentligen. och jag fick körsbär och blåbär med mig hem. jag försökte blogga från min iphone, men hemsidan ville inte riktigt. jaja, så kan det gå. nu ska jag hitta på något att göra. se på teve och mata mina grodor.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0