Påskpåsk

Jag får lov att ursäkta mig ännu en gång för att jag är en dålig bloggare, men som jag skrivit i mina senaste inlägg har jag haft så otroligt mycket att göra. I fredags åkte vi till Skånes djurpark, (bilder på det återkommer jag med imorgon.) i lördags gick jag och Mats till bo Ohlsson och köpte stövlar, för på kvällen åkte vi till Lunnarp med massa herptologer för att titta på lövgrodor, lökgrodor och långbensgrodor. Vi såg även en och annan stor vattensalamander, vanlig padda och vanlig groda. Det var ganska kallt ute och våra pannlampor var inte de bästa, men det gjorde inte då mycket eftersom det fanns många med fetcoola lampor. Idag har jag och Mats målat nästan hela hans fågelvoljär och nu är jag helt slut. Nu ska jag mysa lite med Mats. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0