påsklov i all ära

hejhopp! nu har mitt påsklov börjat och det känns så himla braaa! speciellt med vårvädret som börjar smyga sig på. när jag var yngre gjorde jag nästan aldrig någonting på mina lov, men nuförtiden är mina lov alltid mer eller mindre fullspäckade!

måndg (idag) - sov hos mats till kvart i tolv, satt på körskolan i 1,5 timme och klarade ett prov, åkte med min syster hem klockan två och åt kövemat. (om expediten blir jätteglad, skriker HEEJ och vet precis vad man ska beställa innan man öppnat munnen, har man då handlat mat där för många gånger?)
tisdag - tillbaka till körskolan och lite mys med mina bästa brudar på kvällen.
onsdag - åker till tomelilla för att spendera lite av mitt påsklov med mats när han ändå är ledig. på kvällen åker jag till malmö och dricker öl med bea. jag gillar inte ens öl.
torsdag - ingenting planerat änsålänge.
fredag - påskmiddag med familj och vänner.
lördag - förmodligen firar vi påsk hos mats.
söndag - vila lite
måndag - ingenting planerat änsålänge.
tisdag - ingenting planerat.

sen är minsann lovet slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0